"en mä sua vihaa, mä en vaan pidä sun tavastas puhua muille ihmisille ja siit kuinka sä saat sen mitä sä tavoittelet. harkitse tapaas kohdella muita ihmisiä niin ehkä säkin ymmärtäisit että kukaan ei jaksa enää kauempaa sun juttujas. -- mä ymmärrän että sä jaksat nähdä vaivaa mulle turhien asioiden suhteen ja mä myönnän ettei itsestäni ois noihin juttuihin, mutta nyt on sunkin varmaan aika lopettaa ja jättää mut rauhaan. tää juttu on menny ihan liian monimutkaseks enkä mä itsekään sitä oikein ymmärrä enää miks sun pitää haluta jotain sellasta mitä muillakaan ei ole. vaan tää maailma on totta joten lopeta haaveilus ja ala elämään sun omaa elämääs. ja mitä ideaa sun on elää unelmissas koska unelmat ei oo totta? -- sä itsekin tiedät ettei sun käytökses ole enää normaalia eikä sun suhtees pysy kasassa. ja sä tiedät että suhteeseen tarvitaan kaks ihmistä ja ettei yks ihminen suhteessa ole mitään ilman toista. -- se oli hauskaa melkein niin kauan kuin sitä kesti mutta kaikki on ohi nyt. sun on parempi tunnustaa itsellesikin että sä olit se joka oli väärässä ja sitten alkaa miettiä tapaa hyvittää se kaikki viattomille ihmisille."

PS. en mä ainakaan sua tekstiviestillä jätä en ollenkaan ;)

PPS. kirjoittaja nauraa muiden draamalle eikä lopeta ennen aamunkoittoa