mä en Ole paha ihminen mutta kaikki tekee virheitä, jokainen tekee joskus asioita joita ei aina todeLlakaan tarkota. ja mä tiEdän että kun pettää toisen luottamukseN on tosi vaikea saada toista luottamaan suhun uudestaan. mä voisin Pyytää sulta miljoonA kertaa anteeks sitä asiaa jonka mä tein, mutta mä pyydän vain yhdesti ja mä tarkotan sitä. enkä mä pyydä sua unHotamaan viimesiä päivä sillä sä itsekin tiedät ettet säkään ole aina kohdellut muA oikeudenmukasestI. ja vaikka iHmiset sanoo että Mä olen säälittävä, katso Itseäs ja mieti miksi mä teiN sen mitä mä tEin. ehkä se johtu susta, kuka tietää, mutta mä en ole varma kaduNko mä Mun tekoa. ja vaikka mä satUtin sun lisäks monTaa muuTa ihmistä, eniten mä kadun sitä että sä sait tietää siitä. ja mä kadun sitä että mä Annoin sun luottaA muhun. mutta jos sä oIsit tunteNut mut yhtään pAremmin sä oisit tiennyt myös, ettei vieraisiin ihmisiin saa luottaa. mä olen ehKä säälIttävä mutta mä en ole tyhmä. tai ihaN Miten sÄ vaan haluut sen ymmärtää, en Oo varma jaksanko enää väLittää. En tarkota että tahtosiN sut Pois mun lähes olemAttomasta elämästä mutta en oo enää lainkaan varma tahdonko mä sun Hyväksyntääs. ja jOs sä oIkeesti väLittäisit musta sä jättäist mut hetkekes rauhaan ja antaisit mun vaan oLla. vAi oNko se liIkaa pyydetty?

 00020245.gif   PS. elämä on.